poniedziałek, 21 stycznia 2013

Liebster Awards!


Huh.. nie sądziłam, że ktoś mnie gdzieś, kiedyś, do czegoś nominuje, ale cóż.. stało się! :D Za co dziękuję :3

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz osoby (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.  

Nominacja od:  http://our-memoriesx.blogspot.com/


Pytania:

1. Czym dla Ciebie jest muzyka?
Muzyka jest dla mnie całym, moim życiem. To dzięki niej i bliskim, mam motywację do dalszego działania :) 


2. Jak planujesz swoje przyszłe życie?
Huh.. Trudne pytanie. Bo pomimo, że mam już 16 lat to ciągle nie wiem co chcę robić dalej w życiu. Na razie żyję teraźniejszością.


3. Co myślisz o sobie?
Niezrównoważona psychicznie, nastolatka z problemami i rzeką marzeń. 


4. Co motywuje Cię do pisania?
Komentarze, które czytam, muzyka oraz.. Główni bohaterowie, których życie śledzą miliony osób na twitterze ;')


5. Czy masz rodzeństwo?
Yep. Młodszy brat, Kamil :)


6. Jak masz na imię i ile masz lat?
Kinga, lat 16 (rocznikowo)


7. Jakie cechy, według Ciebie, powinien mieć prawdziwy przyjaciel?
Powinien być troskliwy, wyrozumiały. Powinien Cię wspierać w każdej możliwej sytuacji, ale również gdy zajdzie taka potrzeba, powinien wytknąć Ci błędy i opierdolić gdy robisz coś źle :)


8. Jesteś zadowolona/zadowolony z tego, co piszesz lub tworzysz?
W pewnym stopniu tak, ale zawsze znajdzie się masa rzeczy do poprawienia więc, nie jest łatwo..


9. Spotkałaś/łeś się z hejtami i negatywnymi komentarzami pod Twoim adresem? Jak to znosisz?
Chyba każdy, spotkał się z negatywną opinią u innych ludzi, więc sądzę, że nie jestem sama. Ale jak to znoszę, hmm? Myślę, że z każdym dniem coraz lepiej. Hejterzy przestają mnie obchodzić, wolę polegać na opini przyjaciół.


10. Czujesz się doceniony/a, gdy czytasz pozytywne komentarze na swój temat?
Na pewno. To straszne miłe gdy ludzie piszą Ci miłe rzeczy od tak. Po prostu :) 

~*~

Moje nominacje :

{ 13muros 
loving-him-was-red.blogspot.com/ 


{ KarolaxBarrot'iens
nothing-seems-like-the-past-anymore.blogspot.com/

To na razie wszyscy. Przepraszam ale nikt więcej mi do głowy nie przychodzi ;') 
~*~

Moje pytania:
1. Jak masz na imię? Ile masz lat?
2.Co zainspirowało cię do pisania bloga?
3. Najgłupsza rzecz w życiu, którą zrobiłaś?
4. Jakiej muzyki słuchasz no co dzień?
5. Jak znosisz wszelkiego rodzaju hejty na temat twój, bądź twojego bloga? 
6. Jakie są twoje zainteresowania/ hobby? Co lubisz robić w wolnym czasie?
7. Największe marzenie?
8. Jak zaczęła się twoja przygoda z One Direction? 
9. Ulubione danie?
10. Ulubione zwierze? 


1 komentarz:

  1. Oh oh oh! Moja mamusia została nominowana! :') #DumnaCórka ♥ :')

    OdpowiedzUsuń